livetfortsatter

Alla inlägg under juli 2014

Av frida/julia - 20 juli 2014 13:25

Hej idag nu på "morgonen" så var jag på ett möte i 1/5 timmars möte XD <3

Men nu så har jag städat och kollar lite på tvd och senare ska jag åka bada :D Jag, Mamma, Pappa, Linus, Julia , Aga och kanske Julia B <3 :D Senare ska jag sova över hos Julia b :D <3

Skriver nog mera sen

Och förlåt att jag inte har skrivit något men jag kommer inte på vad jag ska skriva och jag orkar inte :/ Men nu ska jag försöka :D <3

Puss och ses sen <3


/Frida

Av frida/julia - 17 juli 2014 10:16

Heeeeej! Idag vaknade jag vid 10?

Men iallafall Klockan 2 eller lite efter 2 eftersom jag är så seg så ska jag till mina älsklingar, Sara & Amanda ❤

Vi ska sova hos Amanda i hennes husvagn :D

Det ska bli så roligt!! :D :D <3

Jag ska ha med mig lite pengar så hoppas vi att vi ska köpa något xD

Ska packa lite nu och skriva ett brev! :D  hejhej <3

/Frida

Av frida/julia - 15 juli 2014 19:13

HELLO/HOLA/BONJUR/CZESC/SUP/HEJ!  😜

Idag har jag gjort lite självisar när Frida är inte i hemma då så det betyder att jag tråkar :C

På bilderna ser jag ut som nörd haha 😂😂

Här kommer de:
 

1.Med de sakerna har jag fixat sig lite:

 

2.

Och här kommer mina #SELFIE <3

3.

4.😱😱😏

5.

6.

PUSS :*

/Julia


Av frida/julia - 15 juli 2014 12:35

Hej igår orkade jag verkligen inte blogga igår, var fett trött , seriöst jag låg i sängen typ hela tiden XDDD

Och nu tänker jag ta bort min ask.fm för jag har fått hat nu på sista tiden.. Så Bort bort med dig! D:

Jag skulle sovit över med min älskling idag <3 men nej D':

Men kanske i helgen <3 (y

Älskar dig bebis <3

Kolla in hennes blogg och hennes fot <3 xD jag vet att du läser detta ^^<3

SarasBLogg: www.nattstad.se/ssaara

<3

Puss skriver mer ikväll!:D <3

/Frida



Av frida/julia - 14 juli 2014 09:27

Godmorgon allihopa! Igår jag har varit på Rusta med min mamma och där jag har köpt de:

#15 kr för 4st😊

Jag önskar er en trevlig dag!  

/julia

Av frida/julia - 13 juli 2014 23:44

Tack så sukt mycket för 44 läsare bara på andra dagen!

Blev inget med katten orkar seriöst inte , tänkte inte på att jag kommer att vara borta mycket nu i sommar och blabl bla men husdjuret kommer nog någon gång xD Hoppas jag i allafall! ;D

Men jag skulle bara skriva gonatt bland annat!

Gonatt!! (H

Och jag lyssnade på en låt! som beskirver mycket om photoshop och hur vacker man är utan smink!


-----> https://www.youtube.com/watch?v=GXoZLPSw8u8

vet inte om det kom 1 länk men annars så heter den (try med Colbie Caillat)

Jag blev så glad när jag hörde den låten så nu får ni några bilder på mig med smink och utan :)

Så gonatt sov gott beebiissar <3


Med smink



   Utan



/ Frida





Av frida/julia - 13 juli 2014 10:54

Har kommer bilder från fredag och lördag!

#Sjävlis 📷 #EpicWekeend! 😏😍

#1 ✌️

#2 💪

#3 ☺️

#4😘

#5 💝

#6 😂😂😂😂👌

/Julia

Av frida/julia - 13 juli 2014 10:52

Heeej! (y

Igår så var jag med Julia och badade efter det så stack vi hem till mig och fixade bloggen!

Vi var ute med några kompisar..

Blablabla jag kan hålla på så här hela tiden men det viktigaste av allt var att jag Julia min Lillebror Linus Och Klaudia..

Stack till en kompis som heter Aom och hans katt hade fött 4 kattungar

/ #3 tjejer Och #1 Kille

Och dem är gratis och dem vill gärna bli av emd dem så vi kanske ska ta killen! :D

Först tänkte ajg på tjej men nej! :D

Så om ni villha en Till eller bara en kattunge Kontakta mig på

Skype: fridatoybertosa

Facebook: Frida Bertosa

Hotmail: Marcus.bertosa@live.se


Tack i förhand

Och tack för alla som har skrivit Mejl till mig om Admin jag tar i tur med det lite senare idag! ;*


/frida

Presentation

Den här bloggen handlar om en 2st ovanliga tjejer med ett helt ovanligt liv. Den handlar om vanliga händelser och ovanliga lösningar. Om glädje, sorg och stolthet..

Den här bloggen handlar om rutiner, scheman, anpassning, lösningar, respekt, fördomar,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken socialitet är bääääst?
 Facebook
 Skype
 Tumblr
 Instagram
 Ask.fm
 We(H)It
 Twitter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

SHIT MANNEN!


Ovido - Quiz & Flashcards